Anglické eseje žáků 8. a 9. ročníku

22. března 2021

Zajímá vás, jak jsou na tom s angličtinou naši osmáci a deváťáci? Nabízím vám ukázku jejich práce, za kterou je chci pochválit. Období distančního vzdělávání jsme ve výuce anglického jazyka využili mimo jiné ke zlepšení dovednosti napsat souvislý text.

Práce na eseji probíhala měsíc – žáci se v online hodinách seznámili se zadáním, texty průběžně konzultovali, mohli poslat pracovní verzi ke kontrole, na závěr měli úkol odevzdat v daném termínu. Žáci volili téma eseje ze dvou možností (8.A My habits/My diet; 9.B My future job/World in 2040). Podrobné informace jsou pro zajímavost v přílohách.

Úroveň esejí byla velmi dobrá. U obou skupin oceňuji zajímavé myšlenky, vhodné použití angličtiny a formu odevzdaných textů. Musíme ještě zapracovat na kontrole pravopisu nebo interpunkce. Podívejte se na ukázku esejí žáků, přeji příjemné čtení!

Mgr. Luděk Balcařík, učitel angličtiny

Zadání esejí 8.A
8.A Anna Fusková – My habits
8.A Marek Gardáš – My diet
8.A Mariana Navarová – My habits
8.A Matyáš Kolařík – My habits

Zadání esejí 9.B
9.B Anna Szekeres – My future job
9.B Daniel Jonáš Suchý – My future job
9.B Martin Opršal – My future job
9.B Natálie Šenkýřová – My future job

Zpět